niedziela, 2 października 2016

Zmywacz do paznokci Isana w płatkach - gdy nie możesz zdzierżyć zapachu zwykłego zmywacza

Długo myślałam i nie mogłam się zdecydować o czym powinien być mój pierwszy post. Chyba o tym co odkryłam ostatnio. Zanim przejdę do meritum parę słów wstępu. Kiedyś bardzo lubiłam malować paznokcie, moje były mocne i długie, więc z warstwą lakieru wyglądały niemal jak tipsy. Kiedy przeprowadziłam się do innego miasta na studia, ich stan zdecydowanie się pogorszył. Jak i stan mojej skóry i włosów - ale o tym kiedy indziej. W końcu postanowiłam zaprzestać malowania paznokci na pewien czas. W jakimś stopniu im to pomogło. Kiedy chciałam wrócić do lakierów, okazało się, że wszelkie zmywacze acetonowe czy nie, bardzo źle na mnie działają. Wdychanie tego specyficznego ostrego zapachu wywoływało u mnie ból głowy, a czasem także zawroty głowy. Ponadto paznokcie też źle reagowały na zmywacze - robiły się wysuszone, dziwnie obielone i matowe. Musiałam odstawić malowanie paznokci, nawet odżywką, bo kiedys trzeba ją zmyć, a tego zdzierżyć nie mogłam.
I tak moje pazurki były pozostawione same sobie, co nie powiem w jakimś stopniu pozwoliło im odżyć, ale lakiery smętnie czekały w pudełku nieużywane, a ja nie wiedziałam jak tu poradzić sobie z problemem ich zmywania. Na pytania o bezzapachowy zmywacz lub taki pozbawiony typowego zapachu, panie w drogeriach zawsze odpowiadały, że nic takiego nie ma, że nie wiedzą o co mi chodzi, że nie znają. Zniechęcona porzuciłam temat. Ale przyszła pora na porządki i gdy przejrzałam te moje lakiery to stwierdziłam, że musi coś być.


 W internecie znalazłam informacje o bezzpachowym zmywaczu w płatkach, który ponoć świetnie działa i nie posiada typowo zmywaczowego zapachu. Ucieszona zaczęłam znowu odwiedzać drogerie, ale po raz kolejny okazało się, że nikt nic nie wie. Natrafiłam jednak na informacje o może nie bezzapachowym zmywaczu, ale o zmywaczu który pachnie ładnie. Tak, to naprawdę możliwe, żeby zmywacz do paznokci pachniał ładnie. I tu właśnie pojawia się bohater dzisisejszego wpisu czyli Zmywacz do paznokci w płatkach firmy Isana. Na początek trochę informacji ogólnych.
Produkt dostępny jest w sieci drogerii Rossmann za około 4,50zł. Posiada 30 cieniutkich płatków nasączonych płynem do zmywania lakieru.


Płatki znajdują się w plastikowym pudełeczku w kolorze różowym. Pokrywka jest odkręcana a pod nią znajduje się sreberko/folia posrebrzana, która szczelnie przyklejona do opakowania zabezpiecza płatki przed ich wysuszeniem zanim zaczniemy produkt używać. Także kupując płatki mamy pewność, że nikt ich nie dotykał i nie powinny być wysuszone.



A teraz moja opinia.
Otwierając pudełko bardzo miło zaskoczyło mnie to, że posiada ono wspomnianą wcześniej folię pod pokrywką. Po jej zerwaniu poczułam bardzo przyjemny słodki kwiatowo-owocowy zapach, coś jak landrynki czy fanta. Postanowiłam następnego dnia pomalować paznokcie (czarny, brązy, nude i oliwkowa zieleń) i zmyć je wieczorem aby zobaczyć czy płatki sobie poradzą. Paznokcie były pomalowane warstwą odżywki i jedną warstwą lakieru.
Niestety nie zrobiłam zdjęcia tamtych kolorów na paznokciach, ale użyłam poniższych lakierów:

 
Okazało się, że płatki radzą sobie całkiem dobrze. Dwa płatki na raz wystarczyły mi do dokładnego zmycia 10 paznokci bez większych problemów, a sam proces był całkiem przyjemny. Dlaczego dwa płatki? Bo są tak cienkie, że przez pomyłkę wyciągnęłam dwa i dopiero pod koniec zmywania to zauważyłam. Zmywacz nie ma typowej konsystencji płynnej, jest lekko oleisty - przypomina mi płyn dwufazowy do zmywania makijażu oczu z firmy Yves Rocher, pozostawia taki lekko tłusty film. W moim odczuciu był to całkiem fajny efekt, paznokcie nie wysuszyły się, Są dalej takie same jak przed malowaniem i zmywaniem lakieru. Nie obieliły się ani nie zmatowiły.


 
Zmywacz będę dalej testować, ale mam wrażenie, że jest to miłość od pierwszego wejrzenia, a właściwie zmywania :)

Do niewątpliwych plusów tego produktu mogę zaliczyć to, że:
  • pachnie kwiatowo-owocowo, jest pozbawiony zapachu tradycyjnych zmywaczy
  • zamknięty jest w poręcznym pudełeczku, a forma płatków świetnie sprawdzi się także na wyjazdach czy w damskiej torebce - całość jest lekka, nie wymaga dodatkowych akcesoriów i mamy pewność, że nic się nie rozleje, będziemy mogły po nie sięgać w każdej chwili
  • nie wysusza i nie matowi paznokci
  • trochę je natłuszcza/nawilża
  • zmywa ciemne kolory
  • jest dostępny w sieci drogerii Rossmann
Wad na razie nie widzę. No może to, że te płatki są bardzo ale to bardzo cienkie i można przez pomyłkę wyciągnąć więcej niż jeden. Co do ceny - 4,50zł może wydawać się drogo, nie wiem jak będzie z wydajnością, ale jeśli ma mi to wystarczyć na 30 użyć, czy nawet połowę tego, to jestem zadowolona. Nie maluję paznokci codziennie i na 2-3 miesiące powinno mi wystarczyć jedno opakowanie. Poza tym zawsze można na zapas zmywacz kupić na promocji -49% w rossmannie. A cena ok. 2,50 jest już dla mnie bardzo atrakcyjna.

Za kilka dni wrzucę notkę jak zmywacz poradzi sobie z takimi odcieniami:


Pozdrowienia od Zakupoholiczniki na odwyku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz